POSLOVNI ENGLESKI JEZIK (38903)
Nositelj kolegija
Opis kolegija
CILJ PREDMETA: razvijanje temeljnih jezičnih vještina s naglaskom na jezik struke; osposobljavanje studenata za usmenu i pisanu poslovnu komunikaciju; osposobljavanje studenata za samostalno predstavljanje sebe i/ili tvrtke na stranom jeziku.
Vrsta kolegija
- Stručni prijediplomski studij Poljoprivreda / Usmjerenje - Bilinogojstvo (Izborni kolegij, 3. semestar, 2. godina)
- Stručni prijediplomski studij Poljoprivreda / Usmjerenje - Menadžment u poljoprivredi (Izborni kolegij, 3. semestar, 2. godina)
- Stručni prijediplomski studij Poljoprivreda / Usmjerenje - Zootehnika (Izborni kolegij, 3. semestar, 2. godina)
ECTS: 4.00
Sati nastave: 60
Predavanja: 30
Auditorne vježbe: 20
Seminar: 10
Ocjenjivanje
Dovoljan (2): 60-69% na pisanom ispitu/kolokviju
Dobar (3): 70-79% na pisanom ispitu/kolokviju
Vrlo dobar (4): 80-89% na pisanom ispitu/kolokviju
Izvrstan (5): 90-100% na pisanom ispitu/kolokviju
Uvjeti za dobivanje potpisa
Redovito pohađanje predavanja
Izrada mape s predlošcima za poslovnu korespondenciju
Održana prezentacija na zadanu temu
Odrađene usmene vježbe (intervju za posao)
Opis
Studenti u sklopu predmeta izrađuju mapu s predošcima poslovne korespondencije, rade simulaciju intervjua za posao, simulaciju telefonskih razgovora i sl., održavaju prezentaciju na zadanu temu, polažu pisani ispit vezan uz nastavne cjeline obrađene u sklopu predavanja i vježbi.
Uvjet za polaganje modula je redovito pohađanje predavanja, vježbi, te ostvareno pravo potpisa na kraju semestra. Kako bi student ostvario pravo na potpis, ne smije imati više od 20% izostanka s predavanja i vježbi, te mora održati prezentaciju na stručnu temu i sastaviti mapu dokumenata izrađenih tijekom pohađanja vježbi.
Opće kompetencije
Nakon završenog predmeta studenti će znati koristiti osnovne elemente i forme poslovnog jezika, sastaviti osnovne dokumente poslovne korespondencije prema zadanom predlošku, analizirati autentične poslovne materijale na stranom jeziku, voditi poslovni telefonski razgovor, održati prezentaciju, predstaviti se u okviru intervjua za zaposlenje, kontaktirati strano poduzeće i sl. Očekivana razina znanja prema Europskom kvalifikacijskom okviru: čitanje: B2; slušanje B2, pisanje B1, govor B1.
Oblici nastave
- Predavanja
U sklopu predavanja se obrađuje 20 nastavnih cjelina vezanih uz određene segmente upotrebe poslovnog engleskog jezika u poslovnom okruženju. - Vježbe
U sklopu vježbi se rješavaju usmeni i pisani zadaci vezani uz 20 nastavnih cjelina vezanih uz određene segmente upotrebe poslovnog engleskog jezika u poslovnom okruženju. - Auditorne vježbe
Uz određene nastavne cjeline studenti rješavaju i slušnu vježbu prilikom koje razvijaju vještinu slušanja kao jednu od četiri zadane vještine u sklopu Europskog referentnog okvira za jezike. - Jezične vježbe
U sklopu vježbi studenti sudjeluju u diskusijama, odgovaraju na pitanja otvorenog tipa, iznose i argumentiraju svoje stavove vezane uz određenu temu iz područja poljoprivrede i poljoprivredne proizvodnje. - Seminari
U sklopu seminara studenti pripremaju po jednu prezentaciju u svakom semestru vezanu uz upotrebu stranog jezika u poslovnom okruženju. U sklopu prezentacije koja traje 10 - 15 minuta nastavnik ocjenjuje layout, pravopis, izvedbu, sadržaj, jezik i komunikacijske vještine. - Provjere znanja
Polaganje pisanog i usmenog ispita, izrada seminara (prezentacije), izrada mape predložaka poslovne korespondencije. - Konzultacije
Prema dogovoru uz prethodnu najavu na vpapic@vguk.hr
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja |
---|
1. Kreirati životopis, zamolbu, poslovno pismo, poslovnu elektroničku poštu, narudžbenicu, fakturu itd. |
2. Odabrati osnovne jezične zakonitosti prema zadanom predlošku |
3.Osmisliti prezentaciju tvrtke / ustanove na stranom jeziku |
4. Integrirati naučene izraze u kombinaciji s komunikacijskim vještinama u aktivnoj jezičnoj pisanoj i govornoj produkciji |
Način rada
Obaveze nastavnika
Dostupnost studentu u vidu pružanja povratnih informacija vezanih uz nastavne cjeline obrađene u sklopu predavanja i vježbi
Obaveze studenta
Redovito pohađanje predavanja i vježbi
Priprema 1 prezentacije
Polaganje pisanog ispita
Izrada mape predložaka vezanih uz poslovnu korespondenciju
Polaganje usmenog ispita (diskusija vezana uz temu iz područja upotrebe stranog jezika u poslovnom okruženju, npr. intervju za posao, sl.)
Izvedbeni plan nastave
Poveznica na Izvedbeni plan nastave
Oblici nastave | Mjesto izvođenja nastave | ||||
---|---|---|---|---|---|
P | V | S | |||
1 | Poslovni engleski jezik, 3. semestar | Predavaona | |||
0 | 0 | 0 |
Polaganje ispita
Ispiti se održavaju tijekom zimskog, ljetnog i jesenskog ispitnog roka najmanje po dva puta, a tijekom semestara jednom mjesečno i objavljuju se na mrežnim stranicama Veleučilišta
Konzultacije za studente održavaju se prema prethodnoj najavi u dogovorenom terminu.
Uvjet za polaganje kolegija je redovito pohađanje predavanja, vježbi i seminara, te ostvareno pravo potpisa na kraju semestra. Kako bi student ostvario pravo na potpis, ne smije imati više od 20% izostanka s predavanja i vježbi, te mora održati prezentaciju na stručnu temu i sastaviti mapu dokumenata izrađenih kao seminarski rad.
Tjedni plan nastave
- Introduction - basic information about the course Introduction of students
- Brands - brand management Marketing strategies
- How to write a good CV?
- How to write a cover letter/job application
- Travel Future forms - arranging a meeting
- Case study - business travel services Vocabulary work - describing change
- Company merge Organisation
- Relocation Advertising
- Money - attracting investors International meetings
- Cultures - intercultural compenetce Human resources
- International markets Business ethics
- Principles or profit Leadership
- How to prepare for a job interview
- Competition Communication styles
- Students' presentations
Obvezna literatura
- Cotton; Favley, Kent: Intermediate MARKET LEADER, course book and practice file, Pearson, 2012
Preporučena literatura
- John Hughes and Jon Naunton (2020): Business Result Second Edition –Intermediate, Oxford University Press
- Emmerson Paul (2009): Business Builder Intermediate, Macmillan Publishing
- Powell, M. (2009) In company, second edition, Macmillan
- Powell, M. (2004) New Business Matters. Macmillan
- MacKenzie, I. (2002) English for Business Studies, CUP