POSLOVNI ENGLESKI JEZIK (154330 MUP)

Nositelj kolegija

Opis kolegija

Razvijanje temeljnih jezičnih vještina s naglaskom na jezik struke; osposobljavanje studenata za usmenu i pisanu poslovnu komunikaciju; osposobljavanje studenata za samostalno predstavljanje sebe i/ili tvrtke na stranom jeziku

Vrsta kolegija

ECTS: 4.00

Sati nastave: 40
Predavanja: 25
Auditorne vježbe: 10
Seminar: 5

Ocjenjivanje

Dovoljan (2): 60-69%
Dobar (3): 70-79%
Vrlo dobar (4): 80-89%
Izvrstan (5): 90-100%

Uvjeti za dobivanje potpisa

Uvjet za polaganje kolegija je redovito pohađanje predavanja, vježbi i seminara, te ostvareno pravo potpisa na kraju semestra. Kako bi student ostvario pravo na potpis, ne smije imati više od 20% izostanka s predavanja i vježbi, te mora održati prezentaciju na stručnu temu i sastaviti mapu dokumenata izrađenih kao seminarski rad.

Opće kompetencije

Nakon položenog ispita iz predmeta „Poslovni engleski jezik“, razina B2 student će moći argumentirati mišljenja u multikulturalturalnoj komunikaciji s poslovnim partnerima i korisnicima na stranom jeziku, osmisliti prijedlog poslovnog plana na stranom jeziku, izraditi prezentaciju za tvrtku, poslovni plan, novi proizvod i povezati jezične zakonitosti i specifičan vokabular u pisanoj i govornoj produkciji

Oblici nastave

  • Predavanja
  • Vježbe
  • Auditorne vježbe
  • Jezične vježbe
  • Seminari
  • Provjere znanja
  • Konzultacije

Ishodi učenja i način provjere

Ishod učenja
Argumentirati mišljenja u multikulturalturalnoj komunikaciji s poslovnim partnerima i korisnicima na stranom jeziku
Osmisliti prijedlog poslovnog plana na stranom jeziku
Izraditi prezentaciju za tvrtku, poslovni plan, novi proizvod
Povezati jezične zakonitosti i specifičan vokabular u pisanoj i govornoj produkciji

Izvedbeni plan nastave

Poveznica na Izvedbeni plan nastave

Polaganje ispita

Ispiti se održavaju tijekom zimskog, ljetnog i jesenskog ispitnog roka najmanje po dva puta, a tijekom semestara jednom mjesečno i objavljuju se na mrežnim stranicama Veleučilišta
Konzultacije za studente održavaju se prema prethodnoj najavi u dogovorenom terminu.

Obvezna literatura

  1. Cotton; Favley, Kent: Upper Intermediate MARKET LEADER, course book and practice file, Pearson, 2017. (odabrani materijali)

Preporučena literatura

  1. David Grant, Jane Hudson and John Hughes (2020.): Business Result Second Edition – Upper Intermediate, Oxford University Press
  2. Emmerson Paul (2009): Business Vocabulary Builder Upper Intermediate, McMillan Publishing
  3. Emmerson, P. (2002) Business Grammar Builder, Macmillan
  4. MacKenzie, I. (2002) English for Business Studies, CUP
  5. Murphy Raymond (2015) Essential Grammar in Use (intermediate), Cambridge University Press
  6. Powell, M. (2004) New Business Matters. Macmillan
  7. Powell, M. (2009): In company, second edition, Macmillan.
  8. Strutt, P. (2000) Business Grammar in Usage, Longman

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.