METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA (154328)

Nositelj kolegija

Opis kolegija

Upoznati studente s vrstama, metodama i tehnikama istraživanja tržišta kao preduvjetom provedbe težišne segmentacije, identifikacije konkurencije i općih uvjeta na tržištu.

Vrsta kolegija

ECTS: 4.00

Engleski jezik: R1

E-učenje: R1

Sati nastave: 40
Predavanja: 25
Auditorne vježbe: 10
Seminar: 5

Ishodi učenja i način provjere

Ishod učenja
Objasniti glavne vrste, metode i tehnike istraživanja tržišta.
Dati primjere procesa i metoda istraživanja tržišta na primjerima uz prakse.
Povezati pojedine metode s procesom segmentacije, identifikacije konkurencije i općih uvjeta na tržištu.
Identificirati čimbenike važne za proces segmentacije.
Prikazati način na koji se radi procjena utjecaja konkurencije.
Izdvojiti čimbenike eksterne marketinške okoline.
Planirati plan procesa istraživanja tržišta za poljoprivredno poduzeće.

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.