METODE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA (154328)
Nositelj kolegija
Opis kolegija
Upoznati studente s vrstama, metodama i tehnikama istraživanja tržišta kao preduvjetom provedbe težišne segmentacije, identifikacije konkurencije i općih uvjeta na tržištu.
Vrsta kolegija
- Stručni diplomski studij Menadžment u poljoprivredi / Menadžment u poljoprivredi (Izborni kolegij, 3. semestar, 2. godina)
ECTS: 4.00
Engleski jezik: R1
E-učenje: R1
Sati nastave: 40
Predavanja: 25
Auditorne vježbe: 10
Seminar: 5
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja |
---|
Objasniti glavne vrste, metode i tehnike istraživanja tržišta. |
Dati primjere procesa i metoda istraživanja tržišta na primjerima uz prakse. |
Povezati pojedine metode s procesom segmentacije, identifikacije konkurencije i općih uvjeta na tržištu. |
Identificirati čimbenike važne za proces segmentacije. |
Prikazati način na koji se radi procjena utjecaja konkurencije. |
Izdvojiti čimbenike eksterne marketinške okoline. |
Planirati plan procesa istraživanja tržišta za poljoprivredno poduzeće. |