TRŽIŠTE I MARKETING PROIZVODA ODRŽIVE I EKOLOŠKE POLJOPRIVREDE (241451)
Nositelj kolegija
Opis kolegija
CILJ KOLEGIJA: Upoznati studente s teorijom tržišta i marketinga proizvoda održive i ekološke poljoprivrede. Osposobiti polaznike za istraživanje tržišta, analizu problema, marketinšku pripremu ekoloških proizvoda.
Vrsta kolegija
- Stručni diplomski studij Poljoprivreda / Održiva i ekološka poljoprivreda (Obvezni kolegij, 3. semestar, 2. godina)
ECTS: 6.00
Ocjenjivanje
Dovoljan (2): 60 – 69 %
Dobar (3): 70 – 79 %
Vrlo dobar (4): 80 – 89 %
Izvrstan (5): 90 – 100 %
Uvjeti za dobivanje potpisa
Dolazak na predavanja i vježbe.
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja |
---|
Integrirati osnovne elemente tržišta i marketinga u kontekst bolje tržišne pozicije proizvoda održive i ekološke poljoprivrede |
Kritički prosuditi stavove ispitanika o politikama provedbe društveno odgovornog poslovanja na poljoprivrednom gospodarstvu nakon provedbe ankete |
Kritički prosuditi odabrani e-portal za prodaju poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj kroz izradu SWOT analize |
Osmisliti i predložiti projektne ideje vezane uz tržište ili marketing ekoloških proizvoda u Hrvatskoj na osnovu projekata EU te osmisliti i predložiti ideje za izradu slogana i reklamnog plakata za određeni proizvod |
Usporediti autohtone proizvode u Hrvatskoj i EU kroz bazu podataka zaštićenih proizvoda u EU |
Prezentirati vlastite rezultate istraživanja |
Izvedbeni plan nastave
Obvezna literatura
- 1. Kolega, A., Božić M.: Hrvatsko poljodjelsko tržište, Tržništvo, Zagreb, 2001.
- 2. Kovačić, D.: Izravna prodaja seljačkih proizvoda, Agrarno savjetovanje, Zagreb, 2005.
- 3. Previšić, J., Ozretić-Došen, Đ.: Marketing, Adverta, 2004
- 4. Ružić, D.: e- Marketing, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek, 2003.
Sličan kolegij na srodnim sveučilištima
- Marketing u poljoprivredi, Agronomski fakultet u Zagrebu Tržište u poljoprivredi, Veleučilište u Rijeci Veleri