PREPORUKE VISOKOG GOSPODARSKOG UČILIŠTA U KRIŽEVCIMA ZA PREDDIPLOMSKU I DIPLOMSKU NASTAVU TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19

Preporuke se primjenjuju od 11. svibnja 2020.

Preporuke su namijenjene studentima, nastavnicima i zaposlenicima Visokoga gospodarskog učilišta u Križevcima (u daljnjem tekstu Učilišta), a usklađene su s Odlukom Vlade RH od 23. travnja 2020. (NN 50/2020) i Preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za visoka učilišta od 8. svibnja 2020. https://www.koronavirus.hr/preporuke-za-visoka-ucilista/584  Provođenje ovih preporuka ne isključuje obavezu provođenja drugih preporuka Stožera civilne zaštite RH sukladno aktualnoj epidemiološkoj situaciji.

Sve aktivnosti nastave uključujući polaganje ispita i administrativne poslove (prijavljivanje ispita, upis godine, mirovanje studentskih prava i sl.), koliko je god moguće neophodno je i nadalje provoditi e-komunikacijom i telefonom (nastava i polaganje ispita na daljinu), te izbjegavati susrete uživo, a pogotovo grupiranja studenata i/ili nastavnika. Posebno se preporučuje ostanak kod kuće i nastava na daljinu za studente, nastavnike i zaposlenike s kroničnim bolestima kao i onih čiji roditelji/skrbnici ili ukućani imaju kronične bolesti ili su starije životne dobi.

Organizacija dijelova nastave i drugih studentskih obaveza koje se nikako ne mogu provesti na daljinu

Nastavne aktivnosti u Učilištu koje se ne mogu odvijati na daljinu odvijat će se prema prilagođenom rasporedu i u točno utvrđenim prostorima za pojedinu nastavnu aktivnost, odnosno grupu studenata.

Potreban neizbježan boravak na Učilištu organiziran je na način da se osigura u što većoj mjeri socijalno distanciranje (fizička udaljenost) i pojačana higijena ruku i prostora:

  • Kod ulaska u objekte Učilišta treba redovito koristiti postojeće dozatore s dezinficijensom za dezinfekciju ruku na ulazima u zgrade i na još nekoliko lako dostupnih mjesta,
  • Kod kretanja po objektima te boravka u objektima potrebno je držati razmak od najmanje 2 metra u odnosu na druge osobe,
  • Prostor u kojem se boravi (provodi dio nastave i/ili izvršenja studentskih obveza) treba biti što veći i prozračan te u istom prostoru ne smije boraviti više od 10 osoba u isto vrijeme,
  • boravak skupina se ne smije preklapati,
  • prije ulaska sljedeće skupine prostor se mora prozračiti i dezinficirati,
  • treba provoditi pojačanu higijenu i provjetravanje prostora,
  • treba izbjegavati korištenje klimatizacijskih i ventilacijskih uređaja,
  • nošenje maski ili drugih pokrivala za usta i nos kod studenta i nastavnika nije nužno ali se preporučuje. Prednost se daje učestalom pranju ruku vodom i sapunom te dezinfekciji ruku u odnosu na nošenje rukavica,
  • svi sudionici nastave i drugih studentskih obaveza trebaju potpisati izjavu o zdravstvenom stanju (obrazac Izjave) u vrijeme održavanja nastavne aktivnosti, koja ujedno služi i kao evidencija prisutnih sudionika nastavne aktivnosti,
  • U slučaju pojave povišene tjelesne temperature i/ili respiratornih simptoma potrebno je odmah javiti se nastavniku (studenti), odnosno nadređenoj osobi (zaposlenici) i svojem izabranom liječniku obiteljske medicine te napustiti Učilište.

Pojačana osobna higijena studenata i nastavnika

  • izbjegavati dodirivanje usta, nosa, očiju i lica,
  • redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju skupinu, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun.
  • kod pranja ruku pridržavajte se uputa za pravilno pranje ruku - ovdje
  • nakon pranja ruku sapunom i vodom, za sušenje ruku neophodno je koristiti papirnate ručnike za jednokratnu upotrebu koje nakon korištenja treba baciti u koš za otpad s poklopcem,
  • kod kašljanja i kihanja prekrivaju se usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije treba baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke,
  • pri kašljanju i kihanju treba okrenuti lice od drugih osoba,
  • izbjegavati dijeljenje čaša, šalica, posuđa, alata i sl. s drugim osobama.
  • kod tjelesne aktivnosti izbjegavati aktivnosti koje intenzivno ubrzavaju i produbljuju disanje kao i brzo trčanje i druge oblike brzog kretanja studenata. Ako se takve aktivnosti ne mogu izbjeći, neophodno je povećati razmak između studenata tako da razmak bude što veći a svakako veći od 2 m.

Obaveze nastavnika koji organiziraju nastavne aktivnosti u Učilištu

  • Nastavnik koji organizira nastavu i druge aktivnosti obavezan je najmanje 3 dana ranije obavijestiti e-mailom prodekanicu o namjeri održavanja nastave ili drugih aktivnosti koje se nikako ne mogu provesti na daljinu te navesti planirano vrijeme i mjesto održavanja nastavne aktivnosti,
  • Prodekanica izrađuje prilagođeni raspored nastavnih aktivnosti, uzimajući u obzir nesmetano odvijanje on-line nastave te o rasporedu obavještava nastavnike i tajništvo, radi organizacije dezinfekcije i prozračivanja prostora,
  • Nastavnici moraju pravovremeno obavijestiti studente o vremenu i mjestu održavanja nastave
  • Nastavnici trebaju omogućiti potpisivanje Izjave o zdravstvenom stanju u vrijeme održavanja nastavne aktivnosti, koja ujedno služi i kao evidencija prisutnih sudionika nastavne aktivnosti

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.