VISOKO GOSPODARSKO UČILIŠTE U KRIŽEVCIMA
DOKUMENTACIJA O NABAVI
PONOVLJENI POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE ZA PREDMET NABAVE:
PLASTENIK
ZA MJERU 10 »POLJOPRIVREDA, OKOLIŠ I KLIMATSKE PROMJENE« PODMJERU 10.2. »POTPORA ZA OČUVANJE, ODRŽIVO KORIŠTENJE I RAZVOJ GENETSKIH IZVORA U POLJOPRIVREDI«
temeljem općih uvjeta iz Ugovora o financiranju koji se primjenjuju na projekte financirane unutar podmjere 10.2 „Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.
Križevci, 21.11.2022.
SADRŽAJ DOKUMENTACIJE O NABAVI:
- UPUTE PONUDITELJIMA- PRILOG l.
1. OPĆI PODACI
2. PODACI O PREDMETU NABAVE
3. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA l DOKUMENTI KOJIMA GOSPODARSKI SUBJEKT DOKAZUJE ODSUTNOST OSNOVA ZA ISKLJUČENJE
4. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)
5. PODACI O PONUDI
6. OSTALE ODREDBE
7. PRILOZI OD BR. l. DO V.
Prilog l.
UPUTE PONUDITELJIMA
1. OPĆI PODACI
1.1. Podaci o javnom naručitelju (dalje u tekstu: naručitelj):
Naziv: VISOKO GOSPODARSKO UČILIŠTE U KRIŽEVCIMA Sjedište: Milislava Demerca 1
OIB: 75480885018
Telefon: 048/681-597
Telefaks: 048/682-790
Internet stranica:
Adresa elektroničke pošte: Adresa za dostavu pošte:
www.vguk.hr uprava@vguk.hr vpapic@vguk.hr
1.2. Osoba ili služba zadužena za kontakt:
Ime i prezime: dr.sc. Valentina Papić Bogadi. Telefon: 048/681-597
e-mail: vpapic@vguk.hr
Pravila komunikacije:
Sukladno članku 59. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) (dalje u tekstu: ZJN 2016) naručitelj i gospodarski subjekti komuniciraju i razmjenjuju podatke elektroničkim sredstvima komunikacije.
Naručitelj i gospodarski subjekti komuniciraju i razmjenjuju podatke na hrvatskom jeziku elektroničkim sredstvima komunikacije putem elektroničke pošte na e-mail: vpapic@vguk.hr
1.3. Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa ili navod da takvi subjekti ne postoje u trenutku objave dokumentacije o nabavi:
-ne postoji
1.4. Vrsta postupka nabave: jednostavna nabava
1.5. Procijenjena vrijednost nabave:
Procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 52.500,00 HRK bez PDV-a.
1.7. Vrsta ugovora o jednostavnoj nabavi (roba, radovi ili usluge): Ugovor o nabavi robe.
1.8. Navod sklapa li se ugovor o nabavi robe:
Sklapa se ugovor o nabavi plastenika.
Nabava robe financirat će se iz namjenski
doznačenih sredstava EU temeljem ugovora - Posebni uvjeti ugovora o financiranju sklopljenog između Agencije za plaćanje u poljoprivredni, ribarstvu i ruralnom razvoju KLASA: 440-12/22-01-02/0013, URBROJ: 343-1601/01-22-003 od 10. lipnja 2022. i Visokoga gospodarskog učilišta u Križevcima KLASA: 442-01/22-01/01, URBROJ: 2137-78-
22/01 od 30. lipnja 2022. koji projekt je financiran iz Podmjere 10.2. „Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.
2. PODACI O PREDMETU NABAVE
2.1. Opis predmeta nabave
Predmet nabave je PLASTENIK za uzgoj povrća
2.2. Opis i oznaka grupa predmeta nabave, ako je predmet nabave podijeljene na grupe, ili u postupcima velike vrijednosti obrazloženje glavnih razloga zašto predmet nije podijeljen na grupe:
Predmet nabave nije podijeljen na grupe.
2.3. Količina predmeta nabave
Nabavlja se PLASTENIK. Količine su navedene u Troškovniku sa specifikacijom robe koji je prilog ove Dokumentacije o nabavi.
Kompletan tekst Natječaja dostupan je za preuzimanje ispod.