TRADICIONALNO JE ponovo „IN“

U ponedjeljak, 14.12.2020. održan je završni skup u online okruženju pod nazivom Tradicionalno je „IN“ u organizaciji udruge Hrvatskog agroekonomskog društva (HAED) na kojem su sudjelovali studenti i profesori s Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima.

Projekt Tradicionalno je ˝IN˝ financiran je od Grada Zagreba u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga za 2020., a cilj projekta je promicanje i popularizacija tradicionalnih vrijednosti i običaja ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze.

Ukupno 9 studenata sa Agronomskog fakulteta iz Zagreba,  Fakulteta agrobiotehničkih znanosti iz Osijeka i studenti 3. god. smjera Menadžment u poljoprivredi: Martin Topljak, Marina Sumpor i Antonela Husajina s Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima, zajedno su sa svojim mentorima radili na osmišljavanju promotivne strategije za odabrana poljoprivredna gospodarstva. Pod mentorstvom dr.sc. Kristine Svržnjak, prof.v.š., dr.sc. Silvija Jerčinovića, v.pred. i dr.sc. Sandre Kantar, prof.v.š. studenti VGUK su proveli istraživanje kroz 3 faze projekta:

Faza:  posjet Seoskom turizmu Rakić i prikupljanje podataka o gastronomskoj baštini i običajima putem intervjua s vlasnicom– Jasminom Rakić Horvat

Faza: definiranje promotivnih strategija i promocije Seoskog turizma Rakić s naglaskom na tradiciju, gastronomiju i običaje kraja. Članovi VGUK TIM-a su  detaljno opisali gospodarstvo, razradili marketinšku strategiju, pozicioniranjem gospodarstva su utvrdili kome su namijenjene usluge i proizvodi, te što je temelj konkurentske prednosti gospodarstva. Segmentacijom tržišta su utvrđene ciljne skupine kojima se gospodarstvo treba posebno obratiti, a marketinškom strategijom definirani su konkretni primjeri promocije namijenjeni gospodarstvu. S tim ciljem pokrenut je Twitter profil Seoskog turizma Rakić koji će služiti za osluškivanje tržišta, odnosno prikupljanje informacija o željama i potrebama sadašnjih i budućih posjetitelja gospodarstva. Također, studenti su izradili dva videozapisa: promotivni videozapis o Seoskom turizmu Rakić i  videozapis s mišljenjima posjetitelja gospodarstva.

Faza: predstavljanje svih promotivnih rješenja i diseminacija rezultata na zajedničkom skupu.

U ovom vremenski i sadržajno zahtjevnom projektu TIM VGUK je na vrlo zanimljiv i kreativan način uspio svim sudionicima  skupa, posebice mlađoj populaciji, približiti tradicijske vrijednosti i naglasiti važnost njihova očuvanja. U prilogu možete vidjeti prezentaciju te video sadržaje koje su studenti izradili.

Izvješće pripremili:

Martin Topljak, student III.g. MuP
Dr.sc. Sandra Kantar, prof.v.š.

Medijske objave o projektu možete vidjeti na sljedećim poveznicama:

https://gospodarski.hr/vijesti/tradicionalno-je-ponovo-in/

https://haed.hr/tradicionalno-je-in/

https://www.facebook.com/HAED-Hrvatsko-Agroekonomsko-Dru%C5%A1tvo-113470275432009/photos/pcb.3221846837927655/3221844154594590

 

 

Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija Fotogalerija

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.