TRADICIONALNO JE ponovo „IN“
U ponedjeljak, 14.12.2020. održan je završni skup u online okruženju pod nazivom Tradicionalno je „IN“ u organizaciji udruge Hrvatskog agroekonomskog društva (HAED) na kojem su sudjelovali studenti i profesori s Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima.
Projekt Tradicionalno je ˝IN˝ financiran je od Grada Zagreba u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga za 2020., a cilj projekta je promicanje i popularizacija tradicionalnih vrijednosti i običaja ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze.
Ukupno 9 studenata sa Agronomskog fakulteta iz Zagreba, Fakulteta agrobiotehničkih znanosti iz Osijeka i studenti 3. god. smjera Menadžment u poljoprivredi: Martin Topljak, Marina Sumpor i Antonela Husajina s Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima, zajedno su sa svojim mentorima radili na osmišljavanju promotivne strategije za odabrana poljoprivredna gospodarstva. Pod mentorstvom dr.sc. Kristine Svržnjak, prof.v.š., dr.sc. Silvija Jerčinovića, v.pred. i dr.sc. Sandre Kantar, prof.v.š. studenti VGUK su proveli istraživanje kroz 3 faze projekta:
Faza: posjet Seoskom turizmu Rakić i prikupljanje podataka o gastronomskoj baštini i običajima putem intervjua s vlasnicom– Jasminom Rakić Horvat
Faza: definiranje promotivnih strategija i promocije Seoskog turizma Rakić s naglaskom na tradiciju, gastronomiju i običaje kraja. Članovi VGUK TIM-a su detaljno opisali gospodarstvo, razradili marketinšku strategiju, pozicioniranjem gospodarstva su utvrdili kome su namijenjene usluge i proizvodi, te što je temelj konkurentske prednosti gospodarstva. Segmentacijom tržišta su utvrđene ciljne skupine kojima se gospodarstvo treba posebno obratiti, a marketinškom strategijom definirani su konkretni primjeri promocije namijenjeni gospodarstvu. S tim ciljem pokrenut je Twitter profil Seoskog turizma Rakić koji će služiti za osluškivanje tržišta, odnosno prikupljanje informacija o željama i potrebama sadašnjih i budućih posjetitelja gospodarstva. Također, studenti su izradili dva videozapisa: promotivni videozapis o Seoskom turizmu Rakić i videozapis s mišljenjima posjetitelja gospodarstva.
Faza: predstavljanje svih promotivnih rješenja i diseminacija rezultata na zajedničkom skupu.
U ovom vremenski i sadržajno zahtjevnom projektu TIM VGUK je na vrlo zanimljiv i kreativan način uspio svim sudionicima skupa, posebice mlađoj populaciji, približiti tradicijske vrijednosti i naglasiti važnost njihova očuvanja. U prilogu možete vidjeti prezentaciju te video sadržaje koje su studenti izradili.
Izvješće pripremili:
Martin Topljak, student III.g. MuP
Dr.sc. Sandra Kantar, prof.v.š.
Medijske objave o projektu možete vidjeti na sljedećim poveznicama:
https://gospodarski.hr/vijesti/tradicionalno-je-ponovo-in/
https://haed.hr/tradicionalno-je-in/